Rivals of Aether - Een Competitieve Platform Vechtspel
Rivals of Aether is een platformvechtspel dat is ontwikkeld en uitgegeven door Dan Fornace. Het spel is geïnspireerd op Super Smash Bros. Melee en heeft een strak uitgebalanceerde selectie van 14 personages, elk met hun eigen unieke moveset. Het spel wordt gespeeld op een podium dat vergeleken kan worden met een platformspel level, en in plaats van een gezondheidsbalk wordt schade weergegeven als een percentage. Het spel heeft een redelijk grote competitieve scene en wordt gespeeld op verschillende grote toernooien.
De mechanica van het spel zijn sterk geïnspireerd door Super Smash Bros. Melee, dat bekend staat om zijn competitieve diepgang en agressieve gameplay, en probeert deze te verbeteren terwijl het zijn eigen originele dynamiek cultiveert. Het spel bevat een parry in plaats van een klassiek schild, waarmee tegenstanders kunnen worden verlamd als het succesvol is, maar ook gepaard gaat met een aanzienlijke herstelperiode als het mislukt. Het spel bevat ook geavanceerde technieken uit verschillende delen van Super Smash Bros., zoals wavedashing, Reverse Aerial Rush en moonwalking, allemaal in balans gebracht met competitief spel in gedachten. Het spel heeft een unieke focus op competitief spel, waarbij elke stage een originele variatie heeft die is ontworpen voor competitief spel. Het spel kan worden gespeeld met twee tot vier spelers in een free-for-all of team battle modus.
Beoordelingen about Rivals of Aether
Heeft u geprobeerd Rivals of Aether? Wees de eerste om uw mening te verlaten!